Grenadírmars



A történelem kereke visszafelé forog, újra  jönnek a nehéz idők, ideje elővenni a nagymama háborús receptjeit. Mohaéssáfrány Nóri is a nagymamájához fordult grenadírmars ügyben.
 


Még régebben a Maligánban járva fedeztem fel újra ezt az ételt, és kezdtem kutatni a tökéletes recept után. A mostani verziót számos középszerű kísérlet előzte meg, a neten föllelhető szinte összes variációt kipróbáltam, de valahogy soha nem lett az igazi a végeredmény. Végső elkeseredésemben a nagymamámhoz fordultam (nem is értem, hogy miért nem rögtön nála kezdtem), és ő világosított fel, hogy akkor lesz az igazi, ha resztelt krumplihoz hasonló alapot csinál az ember. Igazi hétköznapi otthoni ebéd vagy vacsora, és tökéletes párja a koviubinak.

Folytatás és recept a Moha és Sáfrányon >>>
 

süti beállítások módosítása