Heringes, zöldfűszeres spagetti

A minap több cserepes zöld fűszert hoztam haza, és raktam ki a konyha ablakába. Szerencsére ide nemigen süt tartósan a nap, így nem tudnak kiégni. Bár szerintem amúgy is megennénk, még mielőtt ez is bekövetkezne. Imádják a fiúk a paradicsomos, szaftos ételeket, így ezt rendszeresen készítek; most sok-sok zölddel és heringgel próbálkoztam. Imádni fogjátok ti is! :-)

heringes_zoldfuszeres_spagetti_kesz_700.jpgFotó: KockacZukor

Hozzávalók:

  • 200 g Gyermelyi Vita Pasta spagetti
  • 2 x 200 g hering (konzerv)
  • 2 dl paradicsompüré
  • 1 marék kapribogyó
  • 3 gerezd fokhagyma
  • 2 csokor petrezselyem
  • fél marék metélőhagyma
  • chili ízlés szerint
  • bors
  • 1 ek porcukor

Elkészítés:

A spagettit kifőzzük.

A paradicsomos heringet összefőzzük a paradicsompürével, kapri bogyóval, az összezúzott fokhagymával, a felaprított zöld fűszerekkel, porcukorral, egyéb fűszerekkel.

Nagyon hamar elkészül.

A tésztával összekeverve tálalható.

Én parmezánnal is megszórtam.

 

Jó étvágyat!

 

Ha szereted a spagettit, akkor nézd meg ezt a kelbimbós, diós receptet is:

http://masteszta.blog.hu/2015/01/31/teszta_kelbimboval_es_dioval

 

- KockacZukor -

 

süti beállítások módosítása