Tészta chilis, mézes csirkemell csíkokkal

Úgy alakult, hogy augusztus egyik hétköznapján alig voltunk az irodában; a legtöbb kolléga a szabadságát töltötte. Ebédidőben elővettem az előző este készített chilis, mézes csirkét, és amíg elnyammogtam, addig egy Párizsról szóló útikönyvet lapozgattam. Megkerestem a metró térképén, hol landol majd a gépünk, hol lesz a szállásunk. Megnéztem, hogy a belváros milyen messze lesz tőlünk, hogy a látnivalókat hogyan találjuk meg. Alig várom már! Keresgélés közben a chilis, mézes csirke is elfogyott, és én elégedetten ábrándoztam tovább, amíg a főnök rám nem rontott... ;)

teszta_chilis_mezes_csirkemell_csikokkal_1_kesz-700.jpgFotó: KockacZukor

Hozzávalók:

  • 200 g Gyermelyi 4 tojásos rövidcső tészta
  • 400 g csirkemell
  • chili ízlés szerint
  • 3 ek méz
  • 1 ek balzsamecet
  • 3 ek szeletelt mandula
  • só, bors
  • szezámmagolaj

Elkészítés:

A tésztát főzzük ki.

A felcsíkozott csirkemellet pácoljuk pár órán át a chilis, mézes, balzsamecetes keverékben. Tegyünk forró serpenyőbe csirkemellet, és pirítsuk meg szezámmagolajon. Szórjunk rá a mandulát is, és azzal együtt is pirítsuk a húst. Ha kell, önthetsz rá még mézet.

Adjuk hozzá a tésztát, forgassuk össze az ízeket.

A végén cseppet sózd, és már eheted is.

 

- KockacZukor -

 

süti beállítások módosítása