Egy királyi reggeli

Kimerítő volt beérnem a belvárosba az őszi hűvös és erős esőtől. Bár én – a pontosság mintapéldánya – késtem, Ágnes és Adolfo, akik villás reggelire hívtak meg az Á la Maison-ba, mosolyogva vártak. Úgy estem be az étterembe – vagy ahogy a gastro közönség nevezi, „reggelizőhelyre” – mint egy ázott madár.

8_7.jpg

Dugig volt a hely, vagyis az újonnan betérőket már nem is tudták befogadni. A nyüzsgés megtöltötte a teret, amit meghatároz a rusztikus boltíves mennyezet, a fehér és szürke színek, a nagy ablakok és a kedves kiszolgálás.

1_19.jpg

2_19.jpg

4_15.jpg

A mi felszolgálónk egy energikus fiú volt, aki imádott beszéltetni minket, mi imádtunk beszélni, és a szemén látszott, hogy élvezi, hogy tanácsot adhat és felvilágosíthat. Mivel jól működött az oda-vissza interakció, hamar otthonosan éreztem magam az asztalomnál. A felszolgáló figyelmessége és az ételek kedvessége az egész részévé tett, mintha minden nap ide járnék, és mindenki a felebarátom, testvérem, rokonom lenne.

5_12.jpg

6_12.jpg

Az étlapon szerepelt french toast, croque madame, ham and eggs, wrap-ek, gofri-french, bundás kenyér változatok, pancake, croissant, aszúban érlelt kacsamájpástétom, bresaola, mortadella, juharszirup, bogyós gyümölcsök, mascarpone krém, és még számtalan más finomság. Örömmel töltött el, hogy laktózmentes tejjel is ihattuk a kávét, és az amerikai palacsintát kérhettem teljes kiőrlésű liszttel is.

Miután az asztalunkra kihozták a teljes rendelésünket, elállt a lélegzetünk a látványtól. Adolfoval előre közöltem, hogy addig nem ehet, amíg ezt a szépséget megörökítem. Ágnes pedig már ismer, tudja, hogy mellettem nem lehet azonnal nekiesni az ételnek. Az adagok hatalmasak, a hozzávalók minőségiek, az étel styling barátságos és megkapó.

9_7.jpg

10_6.jpg

11_6.jpg

A reggelit nem csak reggel hétkor és nyolckor lehet elfogyasztani, hanem tízkor, fél tizenegykor is bátran rendelhető. 

A nap indításaként felemelő egy stresszoldó jóga, de egy kellemes csevegés barátokkal, az Á la Maison királyi reggelije mellett, kihagyhatatlan.

 

Elérhetőség:

Á la Maison

1052 Budapest, Nádor utca 8.

 

- KockacZukor -

 

süti beállítások módosítása