Pasta Bar

A hétvégén olyan igazán őszies ősz volt. Kicsit hűvös, mégis simogató, napsütéses, zöld, bordó és barna színű, napszemüveges, sálas, kesztyűs, friss és tiszta. Meg is beszéltem a barátnőmmel egy szombati talit, sétát, dumcsit, ebédet és mozit.

2_29.jpg

A film, amit meg akartam nézni: a „Lány a vonaton” című film volt. Olvastam a könyvet, és mivel nagyon tetszett, megörültem, mikor megtudtam, hogy filmet is forgatnak a könyv alapján. Mindenféle kritikát hallottam róla, nem túl jókat, én mégis bíztam abban, hogy izgalmas lesz. És valóban remek volt! :-) Csak ajánlani tudom. :-)

Mielőtt beültünk volna a moziba, a Király utca egy kis tésztázójában álltunk meg ebédelni. Erről a kis helyről is olvastam már, és főleg olyanokat, hogy nagyon lassú a kiszolgálás, sokat kell várni az ételre... Nos, én ebből semmit nem tapasztaltam. Szerintem tíz perc elég volt az ebédünk elkészítéséhez. Én teljes kiőrlésű tésztát ettem, és feltétnek egy szárított paradicsomos pesztót, meg rákot választottam. A barátnőm sok parmezánt kért a saját fogására. Nekem nem hiányzott, annyira ízes volt a pesztóm.

3_25.jpg

4_23.jpg

5_21.jpg

6_18.jpg

9_12.jpg

Kis papírdobozokban kaptuk a tésztát, de az adag pont elég volt. Se sok, se kevés, pont pocak méretű. :-)

12_9.jpg

13_9.jpg

14_8.jpg

Az árak attól függően alakulnak, hogy mi mindennel pakoltatod meg a tésztát.

A tésztázó nem túl nagy, de barátságos. Nem igazán a hosszas üldögélésre kitalált, inkább az éhes pocak gyors megpakolására alkalmas. Ezek a street food helyek pont attól különlegesek, hogy bár nem éttermek, mégis minőségi, ízletes, sőt különleges ízvilágú ételt kínálnak.

A kis Pasta Bar kutyabarát hely, ahol a kutyusnak is kikészítették az itatót. :-)

10_14.jpg

Menet közben próbáld ki a tésztázót Te is!

Elérhetőség:

Pasta Bar

1061 Budapest, Király utca 8.

- KockacZukor -

 

süti beállítások módosítása