Kelbimbós, baconos túrós tészta

Az új lakásnak olyan biztonsági bejárati ajtaja van, amit kívülről, kulcs nélkül lakatos se nyit ki, a tűzoltók is inkább vágják. És én két napja persze kizártam magam. Horror és kabaré, ami ezután következett. Én mezítláb, egy papucsban, házi ruhában álltam az ajtó előtt. A pótkulcs 200 km-re, vidéken volt, ahol senkit nem tudtam felhívni, mert a telefonom is a lakásban ragadt. Kacagtam és potyogtak a könnyeim egyszerre. A vidékiek, az addig még nem ismert szomszéd, a fővárosiak bevonásával másnapra bejutottam a lakásomba, de soha többé nem szeretném ezt megélni. Még ma is a sokk hatása alatt vagyok... de azért enni kell, így újból használatba vettem az új konyhám. :-)

kelbimbos_baconos_turos_teszta_kesz_700.jpgFotó: KockacZukor

Hozzávalók: 

  • 100 g Gyermelyi nagykocka
  • 7-8 szelet bacon
  • 20-25 szem kelbimbó
  • 3 ek étolaj
  • 4 gerezd fokhagyma
  • 4-5 ek túró
  • 1 ek nádcukor
  • bors

Elkészítés:

A tésztát kifőzzük.

A bacont csíkokra vágjuk, a fokhagymát összetörjük. Egy magasabb oldalú serpenyőben egy kevés olajon megpirítjuk őket, majd hozzáadjuk a félbe vágott kelbimbókat. Addig sütjük őket, amíg a kelbimbók is elkezdenek pirulni. Hozzáadjuk a főtt tésztát, egy kanál nádcukrot, a túrót, összeforgatjuk őket, és összesütjük az ízeket. Sózzuk, borsozzuk.

Reszelt sajttal vagy tejföllel tálaljuk.

Jó étvágyat!

Süssünk édességet a sós étel mellé. Mondjuk egy omlós almást. :-)

- KockacZukor - 

süti beállítások módosítása