Nutellás, tarka sütemény

Hatalmas elhatározás született meg bennem, miután feltérképeztem az új lakókörnyezetemet. A közelben van egy kis patak, körülötte sétáló utak. Kiváló helyszín arra, hogy reggelente vagy esténként fusson egyet az ember. Beszereztem a futó cipőt azzal, hogy másnap neki is vágok, mire a derekam – amit még soha nem csinált – annyira begörcsölt, hogy se leülni, se felállni nem tudtam. Néztem hosszú órákon át a plafont, moccanni se bírtam. Csak napokkal később, gyógyszerekkel lett jobb. Miután végre újra tudtam mozogni, mindjárt készítettem egy tarka édességet. Íme. :)

nutellas_tarka_sutemeny_kesz-700.jpgFotó: KockacZukor

Hozzávalók:

  • 150 g Gyermelyi búzafinomliszt
  • 1,5 dl zsíros tej
  • 50 g margarin
  • 1 tojás
  • 50 g nádcukor
  • 2 ek Nutella
  • fél csomag sütőpor
  • csipet só

Elkészítés:

A margarint, a cukrot, a tojást, a sót összekeverjük, majd hozzáadjuk a sütőporral összekevert lisztet, és a tejet. A tésztát két részre osztjuk, és az egyik részhez hozzákeverjük a Nutellát. Margarinnal kikent sütőformába öntünk a fehér tésztából, majd a Nutellásból, majd ismét a fehérből. Villával akár keverhetünk is rajta. Előmelegített sütőben légkeverésen, 160 fokon 20-25 percig - tűpróbáig - sütjük.

Jó étvágyat a finomsághoz!

Süssünk az édesség mellé egy paradicsomos, mozzarellás lepényt. :)

- KockacZukor -

süti beállítások módosítása