Csak 4 hozzávaló: sajtkrémes-pirosbogyós pitécske

A minap borsóleveshez kerestem fagyasztott borsót a mélyhűtőben. Természetesen a legalján volt, így mindent ki kellett pakolnom, hogy előhalásszam. De nem is bántam, így legalább átnéztem, mi lapul odabent. Így jutott eszembe, hogy van még egy adag juhtúróm is lefagyasztva, így kivettem azt is a másnapi reggelihez, körözöttnek. Plusz a kezembe akadt egy csomag leveles tészta is, amelyből az alábbi pitécskéket azonnali felindulásomból össze is dobtam.

tante2.jpg

Hozzávalók:

  • Leveles tészta nagyobb korongokra lyukasztva
  • Lekvár (én ribizlilekvárt használtam)
  • Krémsajt
  • Tojás

Elkészítés:

A körformára vágott tésztára darabka natúr krémsajtot teszünk, majd egy fél kanálka dzsemet. A tészta szélét körben vízzel benedvesítjük, majd pontosan ráillesztünk egy ugyanolyan korongot. Szépen befedjük, tojással lekenjük. Közepén lyukat vágunk a gőz távozásának. Előmelegített sütőben szép színűre sütjük. Tadaaaam, ennyi lenne. :)

tante3.jpg

tante1.jpg

Forrás: hasonló receptet találsz a Tasty oldalán, ahonnan a videót is lőttük, mely az elkészítést mutatja be.

süti beállítások módosítása