Sütőtökös szélesmetélt

Két napig nem ment otthon a fűtés, szétfagytam. Persze nem volt 20 foknál hidegebb a lakásban, de mégis jeges volt minden tagom. Előkerültek a vastag köntösök, a mamuszok, a puha takarók, és a fázást elkerülendő, sokat tettem-vettem az őszi kertben. A lehullott falevelek összegereblyézése átmelegített, na meg ez a főétel is, amit egy délutáni forró fürdő után összedobtam. A receptért azonnal oda voltam, a képek látványa pedig ámulatba ejtett, és igen: az enyém is éppen így nézett ki, leszámítva a friss petrezselymet, mert az épp nem volt otthon . :)

creamy-pumpkin-alfredo-5-of-9.jpg

Hozzávalók:

  • Szélesmetélt tészta, melyet forró, sós vízben kifőzünk
  • 6 evőkanál vaj
  • 2 gerezd zúzott fokhagyma
  • 1 csésze sütőtök püré (előzőleg megsütöttem sütőben)
  • Kevés szerecsendió
  • 1 dobozka főzőtejszín
  • 1/2 csésze parmezán sajt

Elkészítés:

Egy serpenyőbe vajat olvasztunk, és a fokhagymát megpirítjuk. Felöntjük tejszínnel, és belekeverjük a tökpürét, parmezánt, szerecsendiót. Ha túl sűrű a keverék, kevés vízzel hígítjuk. Mehet bele a kifőtt tészta, szépen átforraljuk vele. Tálaljuk, friss petrezselymet szórhatunk rá, és még egy kis reszelt parmezánt a tetejére. Valami álomszerű. :)

creamy-pumpkin-alfredo-9-of-9.jpg

Forrás: https://www.yellowblissroad.com

süti beállítások módosítása