Zöldséges, kókusztejes, csirkés ragu pennével

Eljutottam arra a pontra, amikor a testem megálljt parancsolt. Olyan sokat dolgoztam és aztán munka után is dolgoztam, jöttem és mentem, intézkedtem, hogy az egyik nap hazaérve összerogytam, este nyolctól egészen másnap délig aludtam. De még ez se volt elég a szervezetemnek. Megbetegedtem, és napokig vízszintesbe kényszerültem. Szünetet és megálljt kért a testem, ha már a fejem nem tartott egyensúlyt és mértéket. Gyógyító ebédre volt szükségem.

kesz_logo-800.jpgFotó: KockacZukor

Hozzávalók:

  • 200 g Gyermelyi Vita Pasta penne
  • 500 g csirkemell
  • 400 g brokkoli
  • 100 g cukorborsó
  • 1,5 ek kókuszzsír
  • 4 gerezd fokhagyma
  • 2 dl kókusztej
  • 4-5 ek szójaszósz
  • 3-4 ek worcester szósz
  • 1 ek mangó chutney

Elkészítés:

A tésztát kifőzzük.

A csirkemellet felkockázzuk. Egy magas falú serpenyőben kókuszzsírt olvasztunk, és az összetört, felaprított fokhagymát megpirítjuk benne. Hozzáadjuk a csirkemellkockákat, és fehérre sütjük. Hozzáöntjük a kókusztejet, majd a szójaszószt, worcester szószt, mangó chutneyt. Hagyjuk főni az ízeket, majd beletesszük a rózsáira szedett brokkolit és cukorborsót is. Ha szükséges, sózzuk.

A tésztával tálaljuk.

Készítsünk körtés muffint desszertnek mellé.

- KockacZukor -

süti beállítások módosítása