Szénhidrátmentes vacsi

Az édesburgonya után 38 éves fejjel kötöttem szorosabb barátságot az avokádóval is. Igen, maradi vagyok az ízek, hozzávalók dolgában, elnézést kérek. :) Találtam viszont egy roppant egyszerű avokádós mártogatós receptet, amit azóta többször elkészítettem.

avokado.jpg

Ettem már kígyóuborka szeletekkel is, ahogy ajánlják, de pirítósra kenve is isteni, sőt, már tortilla chipset is tunkoltam bele, "bűnös" napon. :) A recept ijesző módon "fat bomb" névvel illeti, mondjuk az avokádó valóban gazdag zsírokban, de nem kell félni tőle, mi folyton diétázó nők legtöbben egyébként is a szénhidrtáttól rettegünk, annak pedig bizony híján van. :) 

Hozzávalók:

  • 1 érett avokádó
  • 1 csésze zsíros krémsajt
  • 2 evőkanál bazsalikomos pesto
  • 1/2 csésze parmezán reszelve
  • Só, bors ízlés szerint

Forrás: https://ketodietapp.com

süti beállítások módosítása