Céklás tészta – lépésekben

Meghirdettem egy bútort az interneten, ami iránt rövid időn belül igen sokan érdeklődtek. Változatosnál változatosabb kérdéseket tettek fel, próbáltunk időpontot találni az elszállításra, végigolvastam élettörténeteket, én mégis türelemmel kezeltem a folyamatot. Volt levél, amit alig bírtam értelmezni, és volt, amit azonnal töröltem. Végre van egy komoly szándékú vevő-jelölt, aki mára ígérte a jelenését nálam. Amíg várok rá, főzök valami finomat, és közben reménykedem, hogy nem tűnik el ő is, mint szürke szamár a ködben...

180415-5-2.jpgFotók: KockacZukor

Hozzávalók:

  • 200 g Gyermelyi Vita Pasta orsó
  • 3-4 db Gyermelyi tojás
  • 6 db közepes főtt cékla
  • 1 fej vöröshagyma
  • 3 gerezd fokhagyma
  • 2 tk csemege torma
  • 2 dl főzőtejszín
  • 1 ek ételízesítő
  • bors
  • 3 ek étolaj

180415-2_1.jpg

Elkészítés:

A tésztát kifőzzük.

A vöröshagymát, fokhagymát felaprítjuk, és egy serpenyőben olajon megdinszteljük.

A céklát kockázzuk, és a hagymához adjuk, átpirítjuk.

180415-2-2.jpg

A céklához adjuk a tormát, az ételízesítőt, borsot, sót és tejszínt. Összeforraljuk az ízeket.

180415-3-2.jpg

A céklás szószhoz keverjük a tésztát.

180415-4-2.jpg

A tojásokat megfőzzük, majd felaprítjuk, és a tésztára szórjuk.

180415-5-2.jpg

Jó étvágyat!

Készítsd el a gesztenyepesztós tészta receptünket is. Ízleni fog. :-)

- KockacZukor -

süti beállítások módosítása