Legédesebb pizzafeltétem evör

Isteni édes, óriási vörös szőlőszemeket vettem tegnap hazafelé. Úgy másfél kilónyit. Nyilván fél óra alatt be tudtam volna tolni az egészet szépen sorban, mert mézédes és roppanós. A felét valóban el is pusztítottam gyorsan, a maradékot pedig szemenként félbe vágtam, kimagoztam, és félretettem a vacsorához.

grilled-grape-flatbread-pizza.jpg

Pizzatészta hozzávalók:

  • 2–2,5 bögre liszt
  • 2/3 bögre meleg víz
  • 2 evőkanál étolaj
  • 1 teáskanál só
  • 1 teáskanál cukor
  • 2 teáskanál porélesztő

A meleg vízben feloldod a porélesztőt, és beleteszed a cukrot. Ezután jöhet a többi hozzávaló, a lisztet apránként kell adagolni. Meglátod, lehet, hogy nem is kell bele mind. Ha összeállt, pihentesd kb. 5 percig. Addig kapcsold be a sütőt 200 fokra, és készítsd el a feltét hozzávalóit...

Mert a pizzafeltét itt a kuriózum, jó étvágyat hozzá: :)

  • Nagy szemű vörös szőlő
  • Brie sajt
  • ruccola
  • rozmaring

Forrás: https://tidymom.net

süti beállítások módosítása