Mini ízbombák pár perc alatt

A recept előtt egy dologra felhívnám a figyelmet azonnal: a jégkockatartó műanyagból van, úgyhogy még véletlenül se tedd be a sütőbe (mint én)! Mert ez a felhívás valójában nekem szól ám, ugyanis én sikeresen elkövettem ezt a hibát. Haha. :D Nem gondolom, hogy létezik még egy ilyen lüke lény a világon, de biztosra megyek, ezért kerestem olyan receptet, ahol ki kell venni a formából a tésztát kis pihentetés után, és csak tepsire téve kisütni. :D Az ötlet amúgy zseniális, pillanatok alatt készíthetsz ilyen isteni kis falatkákat, ha van otthon egy potya csomag leveles tésztád a fagyóban. Ha édeset szeretnél, tölts bele csokit, mogyorókrémet, lekvárt, ha pedig sósat, akkor keverj bele fűszeres juhtúrót, körözöttet, akár maradék csirkepörit is. Kend le tojással, és 15-20 perc alatt süsd szép pirosra. ;)

bfv38135icetraypuffpastrypocketsfb.jpg

original-13532-1519008675-3_1.jpg

Forrás: Tasty

süti beállítások módosítása