Csak 3 hozzávaló: FIT banános-zabpehelykeksz

Én már ettől a három hozzávalós banán palacsintától is örömujjongásban törtem ki kb. fél éve. Akkor találkoztam vele először, és azóta rendszeresen készítek, érett banánból, tojásból, diétás lekvárral megkenve. Isteni reggeli. Na, de most belebotlottam ebbe a három hozzávalós kekszféleségbe is, ami nem elég, hogy szuper egészséges, hanem szupergyors is. Nem ropogós keksz, hanem inkább puhább sütike lesz belőle, amit csokiforgáccsal tehetünk kicsit bűnösebbé. A banán jó érett legyen, így nem kell bele sem cukor, sem édesítőszer, elég édes lesz a gyümölcstől is. Ha szeretnénk maradni az egészség vonalon, akkor csoki helyett pöttyözzünk a tésztába cukormentes baracklekvárt, én úgy próbáltam.

71476a8f75e03a89a0b0a3a2f9390dd9.jpg(Fotó: Pinterest)

Hozzávalók:

  • 2 nagy, érett banán
  • 1 csésze lágy zabpehely (a lágy az apróbb szemű)
  • Ízlés szerint csokipasztilla darabokra törve vagy diétás baracklekvár

Elkészítés:

Összedolgozod a pépesre zúzott banánt a zabpehellyel, és kis halmokat formázol belőle, sütőpapírra sorakoztatva azokat. Ha a csokis verziót választod, a pasztillákat keverheted a masszába is, vagy minden kekszike közepére biggyessz egyet. A diétás lekváros verziónál is kétféleképpen járhatsz el: vagy eleve belekevered a tésztába, bár úgy inkább csak édesebbé teszi a kekszeket. Vagy minden darabka közepébe kis ágyást fúrsz, és oda csorgatod a pöttynyi lekit. 180 fokon, kábé 15 perc alatt kész. Ja, és súgok egy titkot a végére: csoki és lekvár helyett keverhetsz a masszába banános vagy vaníliás proteinport is kevés vízzel elkeverve, és akkor proteinnel dúsítod a sütidet, hogy még fitneszesebb legyen. :)

4f3f272c27bb89dc054075cea3bfd488.jpg

Forrás: www.theburlapbag.com