Baconös tészta kókuszos, kesudiós pesztóval

Végre úgy néz ki a lakás, amibe már jó érzés hazatérni. A legegyszerűbb bútorokkal rendeztem be, a legegyszerűbb kiegészítőkkel. Volt, amit magam készítettem, és volt, amit megvásároltam, volt, amit barátokkal raktam össze és volt, amit egyedül. A szobák szellősek lettek, természetesek, mégis barátságosak, otthonosak. Hálás vagyok és elégedett. :D

baconos_teszta_paradicsomos_kokuszos_kesudios_pesztoval_kesz-700.jpgFotó: KockacZukor

Hozzávalók:

  • 150 g Gyermelyi Vita Pasta fodros nagykocka
  • 120 g bacon
  • 2 ek kókuszreszelék
  • 1,5 dl paradicsompüré
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 1 dl kókusztej
  • 100 g kesudió
  • 1 ek citromlé
  • fél ek cukor/ édesítőszer
  • parmezán
  • chili

Elkészítés:

A tésztát kifőzzük.

A bacont egy serpenyőben pirosra sütjük, hagyjuk kihűlni, majd apróra törjük.

A kesudiót egy serpenyőben megpirítjuk, majd egy aprítógépben felaprítjuk. A kókusztejet felforraljuk, és hozzákeverjük a kókuszreszeléket. Hagyjuk a forró kókusztejben a kókuszreszeléket megpuhulni. Egy tálban a paradicsompürét, a kókuszt, a kesudiót, a fokhagymát, a cukrot, a chilit, és a citromlevet pürésítjük. ha szükséges, sózzuk, és ízesítjük még.

A pesztót összeforgatjuk a tésztával, majd a baconnal megszórva tálaljuk.

Jó étvágyat!

 

A nyári saláták közül az egyik kedvencem a túrós-kapros tésztasaláta. Kóstold meg Te is. :-)

 

- KockacZukor -

süti beállítások módosítása