Téli varázs sörbet

Hiába van hideg, én néha megkívánom a jégkrémet este, tévénézésnél. Persze jól beöltözve, vastag zokni, puha takaró társaságában. Annyira isteninek tűnt ez a vérnarancs sörbet, hogy én is elkészítettem a múlt hétvégén. Én a vodkát kihagytam, amit a recept írt, és tejszínt használtam. Amíg a szomszéd gyerekek nálunk vendégeskedtek, és zengett az egész lakás, én elvonultam a hálóba, és titkos torkoskodásba kezdtem a kedvenc sorozatomra. :)

bloodorangelo2_2054-2.jpg

Hozzávalók:

  • 300 mililiter facsart vérnarancs
  • 100 mililiter tejszín
  • 75 gramm cukor

Keverjünk el a cukrot a narancslében addig, amíg teljesen fel nem oldódik. Keverjük el a tejszínnel, majd tegyük egy dobozba, simítsuk le a keveréket, és lefedve tegyük a dobozt pár órára a fagyasztóba.  

bloodorangelony2_1921.jpg

Fotók: http://www.callmecupcake.se/

süti beállítások módosítása