Suli uzsik 5. rész

A zabpehely stabilizálja a vércukorszintet, ezért reggelire remek választás - gyerekeknek is. Persze gyerek legyen a talpán, akivel meg lehet etetni csak úgy joghurtba vagy tejbe áztatva, ezért érdemes valami finomabb módszert találni. Ilyen a banános-zabkeksz is, amely már ebből a két hozzávalóból csodásan ízletes kombináció, de egy kis csavarral tovább turbózható.

3-ingredient-peanut-butter-banana-cookies-683x1024.jpg

Hozzávalók:

  • 200 gramm finom szemű zabpehely
  • 3 érett, puhább banán (minél puhább, annál édesebb)
  • Csokipasztilla (keserű csoki, amely antioxidánsokban gazdag)
  • Aszalt gyümölcs darabkák (mazsola is tökéletes)

A teendőd csupán annyi, hogy a pürésített banánba beledolgozod a zabpelyhet, és kicsit vársz, hogy megszívja magát a banán nedvességével. Ha nem elég édes, egy kis édesítővel fokozhatod a nasi hatást, aztán jöhet a masszába ízlés szerint mini csokipasztilla, de reszelhetsz is vagy törhetsz is bele csokoládét. Az aszalt gyümölcsdarabkák még laktatóbbá teszik, viszont abból csak keveset, mert túlédesítik a kekszeket. :) Sütőrácson süsd 180 fokon kb 15 percig, és kész is.

Forrás:

http://blog.feelgreatin8.com