Édesburgonyás gnocchi parmezánnal és dióval – vlog

Az édesburgonya C, B2, B6 valamint E-vitamint tartalmaz, gazdag olyan ásványi anyagokban, mint kálium, a réz és a mangán, alacsony a zsír- és koleszterintartalma, még cukorbetegek is fogyaszthatják. A tészta laktat, a bacon és sajtok, valamint a dió pedig ízletessé teszik a következő ételt. Hát kell ennél több? :-)

 190209-2.jpg

Fotó: KockacZukor

Hozzávalók: 

  • 150 g Gyermelyi búzafinomliszt
  • 2-3 db édesburgonya
  • 50 g kockázott bacon
  • 1-2 kk só
  • őrölt szerecsendió
  • reszelt parmezán
  • őrölt pirított dió

Elkészítés:

Az édesburgonyát megfőzzük, majd a puha, megfőtt krumplit egy nagy tálban pépesre nyomkodjuk. Hozzáadjuk a lisztet, a sót és szerecsendiót, és tésztát gyúrunk belőle. A tésztát négyfelé vágjuk, és az egyes részekből vékony csíkokat sodrunk. A csíkokat daraboljuk, majd egy villa alatt mindegyiket végig görgetjük. Forró, lobogó vízbe tesszük a gnocchit, és megfőzzük. Egy serpenyőben közben elkezdjük pirítani a bacont. (Egy kisebb serpenyőben a diót is megpirítjuk.) A leszűrt gnocchikat a baconben átforgatjuk, majd parmezánnal és pirított, darált dióval megszórtan tálaljuk.

Jó étvágyat!

Készítsd el velünk lépésekben a málnalekváros, sütőben sült mákosgubát is. :-)

- KockacZukor -