Karfiolpizza mortadellával és parmezánnal

Milyen jó ötlet a pizza tésztáját kiváltani egy egészséges zöldségalappal. Parmezánnal keverve különleges íze is lesz. A pizza széle is biztosan el fog fogyni. :D

200315-2.jpg

Fotó: KockacZukor

Hozzávalók:

  • 2 db Gyermelyi tojás
  • fél (nagyobb) karfiol
  • 1 bögre reszelt parmezán
  • paradicsomszósz vagy pizzakrém
  • bazsalikom, oregánó
  • füstölt mozzarella szeletek/ reszelve
  • mortadella/ szalámi/ sonka csíkozva
  • 1 fej vöröshagyma
  • paradicsom

Elkészítés:

A karfiolt sós vízben rózsáira szedve pár percet főztem (maradjon félkemény, kemény), majd robotgéppel aprítottam, és hagytam konyharuhán állni, hogy a levét kicsit kiengedje. Összekevertem két tojással és a parmezánnal, picit sóztam. Egy tepsibe (csatos tortaformába) sütőpapírt tettem, és egy vékony réteg karfiolos keveréket elegyengettem benne. (Attól függően, mekkora felületre kened el a karfolt, lehet, hogy két pizzád is lesz.) Előmelegített sütőben elősütöttem. Majd kivettem, és megkentem a paradicsommal, fűszereztem, szeletelt hagymát tettem rá, mortadella csíkokat, füstölt mozzarellát, paradicsomokat. Visszatettem a sütőbe, és készre sütöttem. Szeletelni egy kis hűlés után lehet.

Jó étvágyat!

Kóstoltad már a brokkoli rizottós fűszeres hússal töltött pritaminjainkat? Ha még nem, készíts el a receptet hamar, szeretni fogod!

- KockacZukor -

süti beállítások módosítása