Cupákos

Miután a szabis napomon a hivatalos ügyeimet elintéztem a belváros hivatalaiban, úgy róttam az utcákat, mint aki napok óta nem evett és ivott. Teljesen leszívtak a sorszámok és formanyomtatványok. Már szédelegtem, és kifejezetten feszült voltam. És ekkor pillantottam meg a falon a Cupákos feliratot, a megváltást!

1_44.jpg

Hús-hús-hús. Így reklámozza magát. Én meg szépen beültem erre a húsos helyre túrós csuszát enni, füstölt császárszalonnával. 

2_44.jpg

3_37.jpg

4_37.jpg

Miután pár korty vizet ittam, és a lelkem lassan megnyugodott, végre körbe is néztem. Minden asztalnál pasi. A felszolgálók pasik, a séfek pasik... hm... gondoltam magamban, a legjobb helyre tértem be. És tényleg! Az étterembelső határozottan maszkulin, mégis letisztult, egyszerű.. a fehér csempétől, a nyitott konyharészben lógó húskampótól és bárdtól... olyan hentesüzlet fílingű. Mégis kényelmes és barátságos, a mosolygós, bajuszos, tetovált felszolgáló pasik pedig ezen az érzeten csak emeltek. Minden hónapba betérek valahova belekóstolni a hangulatba és az ételekbe, és azt hiszem, az utóbbi időben ennek a helynek a bendőjében volt a legjobb csücsülni és falatozni... egyáltalán megpihenni egy ebéd mellett.

5_32.jpg 

Az árak átlagos belvárosi árak, a hely tiszta, kifogástalan.

A túros csusza pedig mennyei volt. Nő létemre nem pironkodtam bevágni az egész tányérnyit... és azt hiszem, ezt elég rövid idő alatt teljesítettem. Dehát olyan finom volt, na.. :-)

 

Elérhetőség:

1074 Budapest, Dob utca 31.

https://cupakos.hu/ 

 

- KockacZukor -

 

süti beállítások módosítása