Csicseriborsó krémleves ropogós baconnel

Picit túlzásba vittem a bacon vásárlást, ezért egy ideje rendszeresen előveszem, és használom fel mindenféle formában. Pirítom, tekerem, csíkozom, egyben hagyom, aprítom.. :-) A csicseriborsó krémlevesemhez is tökéletesen passzol. :-)

200505-2.jpgFotó: KockacZukor

Hozzávalók:

  • 1 bögre Gyermelyi VitaPasta szarvacska tészta
  • 200 g száraz (vagy konzerves) csicseriborsó
  • 10-15 szelet bacon
  • 1 kis pohár tejföl
  • 2 db répa
  • 1 l alaplé
  • 4 ek ecet
  • 1 csipet chili

Elkészítés:

A tésztát sós vízben kifőztem. A bacont apró kockákra vágtam, és egy serpenyőben kisütöttem, majd egy tányéron hagytam hűlni. A száraz csicseriborsót egy éjszakára vízbe tettem, majd másnap az alaplében tettem fel főni. Forrás után leszedtem a habját. Fél óra után hozzáadtam a karikázott répát is, és újabb fél óra után géppel turmixoltam az egészet, és hozzáadtam a tejfölt. Sóztam, hozzáadtam az ecetet és chilit is. A ropogós baconnel és tésztával tálaltam.

Jó étvágyat!

Készítsünk együtt egy könnyű, nyári cukkinis batyut paradicsomban. Kattints videónkra!

- KockacZukor -

süti beállítások módosítása