Kiszabadultunk a karanténból – egy pizzériáig jutottunk

8_28.jpg

Korona után sokáig nem volt elég bátorságom újra étterembe menni. Illetve olyan helyre, ahol sokan, közel vannak egymáshoz. :-)

Aztán egyik reggel találkoztam az egyik szomszéddal, aki azt mesélte, hogy a pihenőnapjaikat egy kis házban, Ráckevén töltik. Mivel még soha nem jártam ott azelőtt, egyik hétvégén úgy döntöttünk, hogy arra indulunk el. Sajnos a híres-neves csónakos piacról lemaradtunk. Ennek az oka a hasunk volt. Olyan hangosan korgott; megkövetelte, hogy vele foglalkozzunk legelőször érkezésünk után. A parkolóból kisétálva mindjárt egy pizzéria fogadott.

2_56.jpg

1_58.jpg

Ugyan tele volt a kerthelyiség, nekünk még találtak asztalt. Egy hideg sör és limonádé, a csacsogó kisfiam mellettünk, és két óriási pizza. Tökéletes volt a nyári harmónia. Az árak korrektek voltak, a hatalmas pizzák hamar elkészültek.

4_48.jpg

Kifejezetten örültem, hogy lehetett normál tésztás és vékony tésztás pizzát is választani. Ugyan én a vékony tésztát választottam, aztán mégis a párom baconos, kolbászos, húsos, ízekben tocsogó testes pizzája ízlett jobban. :D

5_44.jpg

7_31.jpg

Látogassatok el Ráckeve csónakos piacára, és aztán üljetek be ti is a Cadran Pizzériába egy kis ejtőzésre. Utána pedig irány a túlpart, és egy kis strandolás.

Elérhetőség:

http://www.cadran.hu/

2300 Ráckeve, Hősök tere 1.

- KockacZukor -

 

süti beállítások módosítása