Szalámis penne

Fotókiállításon jártam a minap. Bevallom, kicsit csalódtam, sokkal többet vártam, illetve valami mást vártam, mint amit az előző évek során már tapasztaltam. Nem kaptam meg azt az élményt, ami felvillanyozott volna, inspirált vagy gondolatokat, érzéseket ébresztett volna. Szerencsére ugyanezen a helyen volt egy másik, kisebb tárlat is, más témában. A fekete-fehér sorozat finoman kisimította az összegyűrt lelkemet. A következő hétvégén Bécsbe visz az utam, az Albertinába, Miro kiállításra. Lelkes és kíváncsi vagyok. No, de addig is enni kell, valami nagyon finomat. ;)

Szalámis penne 2 kész 700.jpgFotó: KockacZukor

Hozzávalók:

  •  400 g Gyermelyi Vita Pasta penne
  •  100 g mozzarella
  •  2 vöröshagyma
  •  4 gerezd fokhagyma
  •  100 g szalámi
  •  350 g bazsalikomos paradicsompüré
  •  
  •  bors
  •  oregánó
  •  olívaolaj 

 

Elkészítés: 

A pennét kifőzzük. (Emlékszel még a sültpaprikás penne receptre? http://masteszta.blog.hu/2014/09/10/sultpaprikas_penne

A vöröshagymát és fokhagymát felkockázzuk, és forró serpenyőben, olívaolajon megpirítjuk. A szalámit is felkockázzuk és a hagymához adjuk. Amikor a szalámi is megpirult, hozzáadjuk a paradicsompürét, a borsot és oregánót. Hagyjuk 5-10 percet főni a szószt. A tésztát tányérra tesszük, rámerjük a szószt, és a tetejére csíkokra vágott mozzarrellát teszünk.

Szalámis penne 1 kész 700.jpgFotó: KockacZukor

Kalóriatartalom: 

  • 100 g Gyermelyi Vita Pasta penne – 355 kcal
  • 100 g mozzarella – 310 kcal
  • 100 g vöröshagyma – 40 kcal
  • 100 g fokhagyma – 137 kcal
  • 100 g szalámi – 532 kcal
  • 100 g paradicsompüré – 38 kcal
  • 1 ek olívaolaj – 90 kcal 

 

Ugye, ízlett? 

- KockacZukor -

 

süti beállítások módosítása