DELI - Úgy szeretlek, majd megeszlek

Bejglit rendelni? Hogy ne az édesanyám készítette diósat, mákosat és gesztenyéset egyem? Kizárt! El sem tudtam képzelni ezt mindaddig, amíg a DELI facebook oldalán meg nem pillantottam az előrendelhető bejgli kínálatot. Volt áfonyás-marcipános, konyakmeggyes, vörösboros-szilvás, narancsos-trüffeles, és még sorolhatnám. Mivel nem csak főzőcskézni, és gasztro fotózni szeretek, hanem vásárolni is, felkerekedtem, és megnéztem ezt a delikáteszt is.

2_12.jpg

3_10.jpg

Az egyik tulaj fogadott, aki hősiesen viselte a sok kérdésemet, végtelen érdeklődésemet. Majd miután a kis delikátesz másik tulaja is megérkezett, elkészítettem nektek a fotóimat, hogy bemutathassam a kínálatot. 

4_8.jpg

Bár ez a város szívében található gyöngyszem aprócska, mégis megszámlálhatatlan féle terméket rejt: tejtermékek, húskészítmények, szendvicskrémek, olíva- és kapribogyó, szardella, péksütemény, borok, idénygyümölcsök és zöldségek, kekszek, csokoládék, tészták, konzervek, stb.  

6_4.jpg

5_5.jpg

7_4.jpg

No, de beszéljenek helyettem a képek. :-)

8_3.jpg

9_3.jpg

10_3.jpg

11_3.jpg

12_2.jpg

13_3.jpg

14_2.jpg

15_3.jpg

Bár a delikáteszbe betérő vásárlók alapvetően a kerületből, a belvárosból érkeznek, én mégis ajánlom minden gesztro-fan embernek, mert biztos vagyok benne, hogy megtalálja náluk, amit keres. 

16_1.jpg

17_1.jpg

DELI - Úgy szeretlek, majd megeszlek!

Cím:

DELI

1065 Budapest, Hajós utca 12.

Telefonszám:

0036 70 632 5000

Facebook oldal:

https://www.facebook.com/hajosdeli

Email cím:

hajosdeli@gmail.com

 

- KockacZukor -

 

süti beállítások módosítása