Csicseriborsó-krémes tészta camambert sajttal

Bevallom, elég félős vagyok, ha bicajozásról van szó. Fiatalon kettétörtem az alkaromat, kétszer műteni kellett, összecsavarozni, összefogatni. Azóta van bennem egy kis félsz, ha arról van szó, hogy autók mellett, szűk helyen kell haladni a bringával. Ehhez képest kimentünk a múlt szombati „I bike Budapest”-re, és végigtekertem az utat a tömegben. Klasszul vettem a sokadalom hozta akadályokat. Néha már én is meguntam a csigatempót, és muszáj volt meghajtanom a bringát. Izgalmas élmény volt  10.000 másik cangával megtenni ezt a városkört, majd együtt, egy helyen, egyszerre megemelni a kerékpárokat! :-) Ha már a testmozgásnak szenteltük a napot, úgy éreztem helyesnek, ha egészséges ételt is eszünk.


1_csicseriborso_krem_kesz_700.jpgFotó: KockacZukor

Hozzávalók: 

  • 250 g Gyermelyi DiVita szarvacska
  • 300 g üveges/ konzerves csicseriborsó
  • 2 dl kókusztej
  • 1 ek curry
  • 1 ek baharat fűszer (füstös, csípős)
  • 2 csipet só

Elkészítés:

A tésztát kifőzzük.

A csicseriborsót a kókusztejjel és fűszerekkel összeturmixoljuk, majd felfőzzük, és hagyjuk, hogy egy kicsit rotyogjon, összeérjenek az ízek.

A tésztára rámerjük a csicseriborsó-krémet, és camambert sajttal díszítjük.

Ugye milyen gyors és egyszerű volt elkészíteni?

2_csicseriborso_krem_kesz_700.jpgFotó: KockacZukor

Kalóriatáblázat:

  • 100 g Gyermelyi DiVita szarvacska – 341 kcal
  • 100 g csicseriborsó – 119 kcal
  • 100 g kókusztej – 230 kcal

 

- KockacZukor -

 

süti beállítások módosítása