Te ennivalót adsz, ők szeretetet

Végre péntek van, lazítsunk egy kicsit! Jöhet a hátra dőlés, és a nagy hétvégi lakmározások. :) Most bukkantam a lenti vicces videóra, amelyben cuki, korgó gyomrú állatok mutatják meg, hogy bizony náluk mindig, mindenkor az éhség az úr. Kábé két hete engem is megtámadott egy csapat liba, amikor a gyerekkel lovagolni mentünk az Akadémia Lovasiskolába. Ilyenkor nem csak pónilovacskázunk ott, hanem a tavi kacsákat, és a környék libáit is megetetjük. Erre a célra külön kekszes dobozt rendszeresítettem a spájzban. E dobozzal aztán egyszer túl közel merészkedtünk a libákhoz, akik megkergettek bennünket, és bármilyen viccesen is hangzik, az életemért futottam, a gyereket a karomba kapva. :)

63d5bd0e0d9144878db015709dfd33c4.jpg(Fotó: Pinterest)

Ajánlom mindenkinek ezt a lovastanyát, mert bár a fővárosban van, a XVII. kerületben, mégis egy kis nyugodt, elzárt zugocska, szép barangolható erdővel, csodás tavacskával, árnyas fákkal, fa gyerekjátékokkal, kedves háztáji állatokkal, és nagybetűs CSÖNDDEL. A pónilovaglás mindig csak egy kis része a programunknak, amikor ide látogatunk. Utána jön még a kacsaetetés, a szokásos cicanyúzás, játék a kutyusokkal, aztán nyuszik után kutatunk az erdőben, lovakat etetünk, békákat ijesztgetünk. Nem egyszer mókust is láttunk már. Olyan jó kimozdulni a városi forgatagból néhány órára; a gyereket és minket, felnőtteket is feltölt. A lenti képet is ott, a kis tavacska partján készítettem, szerintem nagyon csalogató. :)

mail_google_com.jpg

És akkor most jöjjön is az a bizonyos hétvége váró videó, kerekedjetek fel ti is, és etessetek, simogassatok meg néhány állatkát valahol; olyan pluszt ad, meglátjátok. :) Csodás hétvégét!

 

 

 

süti beállítások módosítása