Emlékszel az Ikea csokis muffinjára?

Néhány évvel ezelőtt, amikor konyhabútort vásároltam, az Ikeában bolyongva megcsapta az orromat valami isteni finom édes, csokis illat. Természetesen az illatfelhő irányába vettük az utunkat, és kiderült, hogy az egyik berendezett konyhában csokis muffint sütnek, és a vásárlóknak osztogatják...

2_27.jpg

Ettünk is belőle, sőt, egy fénymásolt papírkán megkaptuk rögtön a receptet is, azóta is az az etalon otthon. A minap előkotortam, és a sós csoda stangli mellé édes rágcsálnivalóként el is készítettem. A jó benne, hogy mindenféle habverés, tökölés nélkül csak össze kell keverni a hozzávalókat, megsütni és kész is. Elronthatatlan.

  • 15 dkg liszt
  • 2 tojás
  • 15 dkg vaj
  • 15 dkg cukor
  • 3 evőkanál barackíz
  • fél csomag sütőpor
  • 5 dkg keserű kakaópor
  • 5 dkg tört étcsokoládé

Én egyetlen dolgot tökéletesítettem rajta pluszban, a sötétbarna muffinokon szerintem gyönyörűen fest a tűzpirosra festett cukormáz. Azzal locsoltam meg. Mindenki imádja. :)

1_27.jpg

Képek forrása: http://marshasbakingaddiction.com

süti beállítások módosítása