Vigasz alma-nyalóka iskolakezdésre

Elkezdődött a suli. Másodikos a gyerek, és sírt. Tudom, már nem sírnak a gyerekek másodikban, mert elég nagyok, és milyen ciki már.... hát elnézést kérek, de az én lányom mégis sírt. Hozzáteszem, még csak 7 éves múlt májusban, nem úgy, mint az osztálytársai nagy része, akik már elmúltak 8 évesek régen. A lényeg az hozzá, hogy nyilván megsajnáltam, és már az ajtóból kifelé jövet azon törtem a fejem, mivel szépíthetném egy kicsit a következő nap reggelét. Ezt az almás-karamellás nyalókareceptet találtam. Csomagoltam belőle uzsira, és mint a gyerek elmesélte: így tényleg édesebb és szebb volt az a nap, mint az előző. :) 

sliced-caramel-apples.jpg

Hozzávalók:

  • alma vékonyabb karikákra vágva
  • fehér csoki
  • tejcsoki
  • karamell
  • nyalókapálcikák

Elkészítés: az almákat karikázd fel, óvatosan szúrj beléjük egy-egy nyalókapálcikát. A díszítetlen alma-nyalókákat előbb mártsd olvasztott tejcsokiba, majd tedd sütőpapíros tepsire. Ha megdermedt, csorgasd meg olvasztott fehér csokival és olvasztott karamellel, majd szórhatsz rá színes díszítő cukorkákat, de tört mandulába vagy mogyoróba is forgathatod. Várd meg, míg minden hozzávaló megszilárdul, és már be is csomagolható meglepetésnek az iskolatáskába. :)

chocolate-dipped-apple-slices-800x534.jpg

caramel-apple-slices-recipe.jpg

Forrás: http://domesticallyblissful.com

süti beállítások módosítása