Zöldbabos tojáspörkölt kolbásszal

Pár napja itthon töltöm a napjaimat, várva a kisbabám érkezését. Fontos odafigyelnem arra, hogy mit eszem, arra, hogy rendszeresen egyek, hogy a hasznos tápanyagokat bevigyem a szervezetembe, és a fiam már most megkapja, amit a picur teste igényel. Természetesen a magyaros, ízes ételekről sem kell lemondanom, és úgy tapasztalom, a pocaklakónak is tetszenek az ételek, amiket készítek a családnak.

190717-2.jpgFotó: KockacZukor

Hozzávalók:

  • 160 g Gyermelyi VitaPasta penne
  • 6 db Gyermelyi tyúktojás
  • 2 db erőleves kocka
  • 1 ek őrölt piros paprika
  • 2 közepes fej vöröshagyma
  • 80 g előfőzött zöldbab
  • 8-10 karika kolbász
  • 2 dl víz
  • tejföl

Elkészítés:

A tésztát kifőztem. A tojásokat. és a zöldbabot is ezzel egy időben. A hagymát kockáztam, a kolbász szeleteket félbe vágtam, majd így együtt olívaolajon, egy magas falú serpenyőben megpirítottam. A tojások héját leszedtem, nagyobb darabokra vágtam. A hagymás, kolbászos keverékhez adtam. Felöntöttem egy deci vízzel, beletettem a két leveskockát, az őrölt paprikát, és a zöldbabot. Mivel a víz nem volt elég, ezért újabb adagot adtam hozzá.

A tésztát közben leszűrtem, és tálalásnál a tányérban a tetejére adagoltam az ízletes zöldbabos, kolbászos, tojáspörköltet majd mertem rá egy nagy kanál tejfölt is.

Mindenki imádta. :-)

Jó étvágyat!

Számomra a kacsamáj a námber van.. Készíts el velem lilahagyma lekvárral!

-KockacZukor-

süti beállítások módosítása