Mákos, meggyes, vaníliás guba

Mindent imádok, amiben meggy van, főleg, ha megmarad a savanykás íze. Nagyon régen nem ettem már mákos gubát, pláne nem meggyel, így most gyümölcsös formában készítettem el. A vaníliasodót sem külön tálaltam, hanem a mákos gubával együtt sütöttem meg. Ugyan cukor- és laktózmentes a desszertem, de a glutént most nem nélkülöztem.

190805-2.jpgFotó: KockacZukor

Hozzávalók:

  • 2 db Gyermelyi tojás
  • 4 db kifli
  • 6 dl (laktózmentes) tej
  • 5 ek darált mák
  • 3-4 ek eritrit
  • 1 csomag puding por
  • 1 tk vanília aroma
  • magozott meggy

Elkészítés:

A kifliket karikákra vágtam. A tejet összekevertem a két tojással, a vanília pudinggal, a mákkal, eritrittel, vanília aromával, és pudingot főztem belőle. A kiflikre mertem, majd összekevertem a kimagozott meggyel is. Egy kivajazott tűzálló edénybe mertem a keveréket, és előmelegített sütőben készre sütöttem.

Isteni fini lett!

Jó étvágyat!

Készíts velem mindenmentes epertortát is!

- KockacZukor -

süti beállítások módosítása