Nyakleves

A vasárnapi ebéd elmaradhatatlan része az aranyló húsleves, amely lelki búra is gyógyír, de egy megfázás tüneteit is képes enyhíteni, nagyanyáink szerint. :) Nagyon sokan ódzkodnak a csirkeapróléktól, az azokból készült ételektől. Pedig, de nagyon finom is a zúzapörkölt, vagy a csirkenyakból készült leves...

190909-2_1.jpg

Fotó: KockacZukor

Hozzávalók:

  • 1 bögre Gyermelyi eperlevél levestészta
  • 450 g csirkenyak
  • 3 szál sárgarépa
  • 2 szál fehérrépa
  • 1 kis fej hagyma
  • 1 paradicsom
  • fél tv paprika
  • 4-5 gerezd fokhagyma
  • fél karalábé
  • 2 tyúkhúsleves kocka
  • bors
  • 1 csokor petrezselyem
  • 1 kk kurkuma
  • 1 kk lestyán

Elkészítés:

Hideg vízben feltettem a csirkenyakat, és forráskor leszűrtem a habját. Hozzáadtam a zöldségeket és fűszereket, majd lassú tűzön főztem egy órán át. A paradicsomot, paprikát, hagymát, petrezselymet tálalás előtt kivettem. Tésztával tálaltam.

Jó étvágyat!

Van egy szuper kis receptem grillsajthoz is. Próbáld ki a karfiolos, diós tésztámat, nem fogod megbánni! :-)

-KockacZukor-

süti beállítások módosítása