Babos, tojásos pulykadarált

Ez a szürke és hideg idő tökéletesen alkalmas arra, hogy múzeumban vagy színházban keressünk programokat. A Szépművészeti Múzeum Rubens, Van Dyck és a flamand festészet fénykora témájában ajánl művészettel töltődést, amíg a Vígszínházban már egy ideje, és januárban is megtekinthető a Pál utcai fiúk darab. Természetesen egy forró ízletes vacsi családdal és barátokkal is kiváló kikapcsolódás lehet.

191119-2_1.jpg

Fotó: KockacZukor

Hozzávalók:

  • 4 db Gyermelyi tojás
  • 400 g darált pulyka
  • 2 konzerv barbecue bab
  • 1 db vöröshagyma
  • 3 gerezd fokhagyma
  • csipet füstölt chili pehely
  • 2 ek ecet
  • 4 ek szezámolaj
  • bors

Elkészítés:

Egy serpenyőben, szezámolajon megdinszteltem a kockázott fokhagymát és hagymát, majd hozzáadtam a darált húst. Sóztam, borsoztam, fehéredésig sütöttem. Hozzáadtam a barbecue-s babot. Miután összefőttek az ízek, ráütöttem a négy tojást, és belekevertem a babos húsba. Ezután ecetet is öntöttem rá, illetve szükség szerint ízesítettem még sóval, kevés füstölt chilivel.

Meleg ropogós baguette-t mártogatva fogyasztottuk.

Valami könnyed gyümölcsösre vágysz? Készítsd el ezt a málnás, pisztáciás tejlevest.

Jó étvágyat!

-KockacZukor-

süti beállítások módosítása