Nyári karfiolsaláta

Nincs is jobb egy könnyű, de ízletes, és főleg egészséges salátánál. A citrom savanykássá teszi, a tojás teltebbé, a zöld fűszerek és a sonka fűszeresebbé, ízletesebbé. Szerintem még ma készítsd el. :)

200726-2_2.jpg

Fotó: KockacZukor

Hozzávalók:

  • 2 db Gyermelyi tojás
  • fél fej karfiol
  • 1 szál újhagyma
  • 1 db vöröshagyma
  • 4 szelet feketeerdő sonka
  • 3 ek teavaj
  • 1 doboz tejföl
  • fél-1 citrom leve ízlés szerint
  • petrezselyem

Elkészítés:

A tojásokat és a kicsi rózsáira szedett karfiolt megfőztem. A tojást megpucoltam, és kockáztam. A tejfölt összekevertem fél citrom levével. A vöröshagymát kockáztam, a sonkát csíkoztam, és egy serpenyőben, vajon megpirítottam őket. A közben megfőtt karfiolt hozzáadtam a hagymához és sonkához, és sóztam, majd együtt is sütöttem, kevergettem őket. Ezután az egészet a tejfölhöz adtam, és a tojással is összeforgattam. Az újhagymát és petrezselymet aprítottam, és a kihűlt salátát ezekkel megszórva tálaltam. A fél citrom az én ízlésemnek nem volt elég, de kóstoljátok meg, és a saját ízlésetek szerint adjatok hozzá citromlevet.

Jó étvágyat!

Kóstold meg a sütőtökös salátánkat is! Imádni fogod. :)

-KockacZukor-

süti beállítások módosítása