Kanalazós túrós

Úgy tűnik, hogy megérkeztek azok az évszakok, amikor ha nem a covid miatt ragadunk bent, akkor a napokon át tartó esőzések okán. Ha ilyen szürkére fordul az időjárás, olyan jól esik egy kis cukormentes és laktózmentes desszert, pláne még melegen elkanalazgatva. :-)

201014-2.jpgFotó: KockacZukor

Hozzávalók:

  • 2 db Gyermelyi tojás
  • 500 g (LM) túró
  • 5 ek eritrit
  • 1 púpozott ek kókuszliszt
  • 1 tk vanília aroma
  • 1 citrom leve és reszelt héja
  • 1 tk sütőpor
  • 1 csipet só
  • málna és szeder

Elkészítés:

A hozzávalókat egy tálban összekevertem, és kivajazott, kókuszliszttel megszórt tálkákba tettem. Előmelegített sütőben félig készre sütöttem, majd rápakoltam a gyümölcsöket is. Visszatettem a sütőbe.

Mennyei!

Jó étvágyat!

Készítsük el főételnek a desszert elé ezt a gombás húspogácsát fokhagymakrémes gnocchi tésztával!

- KockacZukor -

süti beállítások módosítása