Perzsa reggeli

Na jó, nemcsak reggelire ettem belőle, hanem vacsira is. :) Egy ropogós baguettel isteni és különleges, a kurkuma és citrom pikánssá teszi. Ha brillírozni szeretnél a család előtt, akkor készítsd el egyik nap. ;-)

201021-2.jpg

Fotó: KockacZukor

Hozzávalók:

  • 4 (vagy több) Gyermelyi tojás
  • 1 bögre vörös lencse
  • 1 liter alaplé
  • 3 bögre friss spenótlevél
  • 1 db vöröshagyma
  • 3 gerezd fokhagyma
  • 2 tk kurkuma
  • 1 db kisebb citrom leve
  • 2 ek tejföl
  • bors

Elkészítés:

Az alaplében megfőztem a lencsét, és hozzáadtam a nagyon apróra vágott hagymát és fokhagymát. Tovább főztem, szinte addig, amíg a leve el nem párolgott, illetve a hagymák és lencse szinte szétfőttek. Hozzáadtam a kurkumát, borsoztam, sóztam, majd hozzáforgattam a spenótleveleket. Amint összeestek, a tejfölt is hozzákevertem, majd ráfacsartam a citromot. Ráütöttem a négy tojást, és fedőt tettem a tetejére, hogy a tojások a gőz alatt megfőjenek.

Jó étvágyat!

Egy csupa csoki csoda mindig kiváló választás!

- KockacZukor -

süti beállítások módosítása