Spenótos, kéksajtos tojástekercs

Ez is egy olyan étel, amit mindenki ízlése szerint gazdagíthat. Én napok óta húsos ételt ettem, így ezt most húsmentesen akartam elkészíteni, és ehhez a spenótot és kéksajtot választottam.

200922-2_1.jpg

Fotó: KockacZukor

Hozzávalók:

  • 2 ek Gyermelyi búzafinomliszt
  • 10 db L-es Gyermelyi tojás
  • 100 g natúr krémsajt
  • 2 ek petrezselyem
  • 2 doboz friss bébispenót
  • 200 g kéksajt
  • 2 ek étolaj

Elkészítés:

A tojásokat, a lisztet és krémsajtot egy konyhai robotgéppel simára kevertem. Hozzákevertem az aprított petrezselymet és sóztam. Egy tepsibe sütőpapírt tettem, és olajjal is kikentem az egészet. Beleöntöttem a tojáskeveréket és előmelegített sütőben megsütöttem vigyázva arra, hogy ne süljön túl, és emiatt ne legyen kemény a „tojás tészta”. Közben a bébispenótot leforráztam, és kicsit sóztam, majd a megsült tojásra rétegeztem, majd a kéksajtot morzsoltam rá mindenhova egyenletesen. Feltekertem, és rátekertem kicsit a sütőpapírt is, hagytam abban pár percet állni. Szeleteltem, és ismét szórtam rá petrezselymet. Plusz ötlet a tetejére is sajtot szórni és azt is ráolvasztani.

Jó étvágyat!

Készíts velünk paradicsomban lubickoló cukkinis batyukat is!

-KockacZukor-

 

 

süti beállítások módosítása