Édesburgonya-krémes tészta kecskesajttal

Nagyon szeretem a különböző sajtokat, így gyakran próbálok ki ezekből új ízeket. Néha csak magában falatkákként gyümölcsök, zöldségek, mártogatósok mellett, máskor a főételek hozzávalójaként. Most a kecskesajtot választottam az ebédhez, ami kiváló párja az édesburgonyának, és ha még egy pici füstölt chilivel is megbolondítom.. akkor aztán tényleg ízmennyország. ;-)

201214-2.jpg

Hozzávalók:

  • 180 g Gyermelyi VitaPasta gnocchi tészta
  • 2 db nagy édesburgonya
  • 2 dl habtejszín
  • 2 db vöröshagyma
  • 3 ek teavaj
  • 2 gerezd fokhagyma
  • kecskesajt ízlés szerint
  • bors
  • csipet füstölt chilipehely

Elkészítés:

A tésztát sós vízben megfőztem,

Az édesburgonyákat meghámoztam, és megfőztem. Egy serpenyőben megolvasztottam a vajat, és dinszteltem rajta a kockázott hagymát és fokhagymát, majd hozzáadtam a tejszínt is. A forró keveréket az édesburgonyához öntöttem, és konyhai robotgéppel turmixoltam. Adtam hozzá borsot, sót.

A tésztát leszűrve a serpenyőbe öntöttem, és összeforgattam az édesburgonya krémmel.

Kecskesajtot aprítottam, egy részét finoman hozzá kevertem, a másik részét arra használtam, hogy tálalásnál tegyek az étel tetejére. A tányérokon a tésztát finoman megszórtam füstölt chili pehellyel is.

Jó étvágyat!

Ha szereted a kéksajtot, akkor ízesíts vele egy isteni avokádós, zöldborsós krémlevest!

süti beállítások módosítása