Gorgonzolás, brokkolis tészta

Pünkösd hétvégéjén a Bihari hegységhez mentünk túrázni. Bár a heves esők kicsit aggasztottak minket, az egek mégis jók voltak hozzánk, és a túra útvonalakat be tudtuk járni. Az egész napos meg nem állás után esténként kopogó szemmel vártuk a forró levest, a meleg vacsorát. Az utolsó morzsáig minden elfogyott a tányérokról, és elégedetten vetettük bele magunkat a vízszintes pihenésbe. Bár az ételek ízesek és finomak voltak, utóbb kiderült, hogy a pocakunk azért máshoz szokott. Hazaérve olyan meleg ételt kellett készítenem, ami gyomorbarát, így előkerült a tészta...

gorgonzolas_brokkolis_penne_2_kesz_jpg_700.jpegFotó: KockacZukor

Hozzávalók:

  • 200 g Gyermelyi Vita Pasta penne
  • 1 kis fej brokkoli
  • 150 g gorgonzola
  • 1,5 dl tejszín
  • szerecsendió
  • bors

Elkészítés:

A tésztát kifőzzük.

A brokkolit rózsáira szedjük, és sós vízben kifőzzük. Miután a brokkoli kifőtt, azt kis darabokra vágjuk. (Én nem turmixoltam össze, mert vágytam arra, hogy a fogaim alatt érezzem a zöldség roppanását.)

A tejszínt is felmelegítettem egy lábosban, hozzákevertem, és hagytam felolvadni a gorgonzolát. A sajtos öntetet fűszereztem, majd hozzákevertem a tésztát és a brokkolit is. Extra gyorsan elkészíthető.

Ízes, különleges étel lett belőle.

Jó étvágyat!

gongonzolas_brokkolis_penne_1_kesz_jpg_700.jpegFotó: KockacZukor

 

- KockacZukor -

 

süti beállítások módosítása