Tíz perces tészta

Egy pénteki napon munka után futkosnom kellett a belvárosban, mert intéznivalóm volt hivatalos ügyben, és a hétvégén a testvérem szülinapja miatt készültem vidékre utazni, ünnepelni. Ergo egy apró ajándékot is kerestem még neki. Hazaérve pakolásztam, és mire mindennel elkészültem, korgó gyomorral zuhantam össze. Természetesen a párom nem vásárolt és nem is lepett meg meleg vacsival, így összeszedtem még a maradék erőmet, és egy pohár finom bor mellé elkészítettem egy extra gyors, de mennyei tésztaételt. Íme.

tiz_perces_teszta_kesz-700.jpgFotó: KockacZukor

Hozzávalók:

  • 150 g Gyermelyi Vita Pasta szarvacska
  • 70 g bryndza
  • fél üveg olajos szárított paradicsom
  • 1 marék fekete olívabogyó

Elkészítés:

A tésztát kifőzzük, majd óvatosan összekeverjük a belecsipkedett bryndzával. Addig keverjük, amíg a tészta krémessé válik. Az olívabogyót és a szárított paradicsomot karikára és csíkokra vágjuk, és a tésztához keverjük. Már tálalhatjuk is. Isteni... csodás. :-)

Jó étvágyat!

- KockacZukor -

süti beállítások módosítása