Uborkás szendvics a jövőből

Általános iskolás koromban emlékszem, mindig elcseréltem a száraz májkrémes szendvicsemet a padtársam kígyóuborka szeletektől kissé szottyos, téliszalámis zsömléjére. Sosem értettem, miért akar valaki ahelyett az isteni uborkás szendó helyett májkrémeset enni, de hát egyen, én nem álltam a boldogsága útjába. :) Azóta szinte minden szendvicsbe szeletelek uborkát, mert pont azt szeretem, hogy kissé elázik tőle, valamint kap egy jellegzetes friss ízt minden hozzávaló az uborkától, pláne egy-két óra összeérés után. Nagyon megörültem ezeknek az újragondolt uborkás szendvicseknek, mert magamtól sosem jöttem volna rá erre az ötletre, és még kenyérféle sem kell hozzá, tehát abszolút diétásnak mondható. :) A lenti videóban négyféle variációt mutatnak be erre a különlegességre, a magam részéről téliszalámit, trappistát, majonézt fogok tenni bele - már csak úgy nosztalgiaképpen is. :)

ubi5.jpg

Sonkás-sajtos:

ubi2.jpg

Mozzarellás-paradicsomos:

ubi1.jpg

Füstölt lazacos:

ubi4.jpg

És egy meglepetés, a videóból kiderül:

ubi3.jpg

Forrás: Tasty

süti beállítások módosítása