Madal, a vegán étterem

Az Országházat mindig csodálattal szemlélem. Tekintélyt parancsoló, méltóságteljes épület, a magyar zászlóval, amit békésen simogat a szellő. Ma sok kis fényképezőgépét kattogtató emberke vette körül, bringások tekertek el mellettem, a villamos kényelmesen csúszott el előttem, idilli volt.

2_37.jpg

Gyönyörű napsütéses őszi nap volt ma. A Madal ablakain átcsillogott a napfény, és ahogy beléptem, máris az az üzenet fogadott, hogy „love, and you will be loved”. Mosolyogtam.

1_37.jpg

3_32.jpg

A Madal tágas, nyugodt volt. Imádtam a teret, a tisztaságot, a természetességet és a személyzetet. Mindenki kedves volt, mosolygott, és ez a hét utolsó munkanapja után olyan jól esett. Egyedül érkeztem, de többen is voltak körülöttem a laptopjaikkal vagy újsággal, akik élvezettel fogyasztották az ételeiket vagy kávét, és láttam, hogy kényelmesen és elégedetten merülnek el a környezet nyújtotta csendben és társas magányban – persze most ezt értsük jó értelemben.

6_24.jpg

17_5.jpg

8_18.jpg

Természetesen párok, kisebb csoportok, külföldiek is voltak körülöttem, de mivel az étterem tényleg loftos, ezért egyáltalán nem volt zavaró, sőt.

4_30.jpg

A Madal egy vegán/ vegetáriánus étterem. (http://madalfood.hu/vegan-etterem/) Én húsevő vagyok, de ez nem zárja ki, hogy vegán vagy vega ételt egyek. Tetszik az étterem weboldala, kíváncsian olvasgattam, mit jelent a vegán élet és étel.

Mindennap van egy adott napi tésztafajta, illetve egy gluténmentes változat, ami választható. Négyféle szószból, és több plusz feltétből lehet válogatni. Bár a 17-es számot kaptam a rendelésnél, még le se ültem, már hozták ki nekem az ételt. Persze nem csak tésztát, hanem levest vagy salátát is lehet náluk enni.

Szép a tálalás: természetes, egyszerű, de stílusos. A tésztám kiváló volt: a mennyiség annyira pont jó, hogy kétszer is szünetet tartottam az evés során. Az árak a fővárosi áraknak megfelelőek, vagyis nem éreztem azt, hogy túlzás lenne.

12_10.jpg

15_9.jpg

16_5.jpg

Egy olyan hölgy ült mellettem, aki éppen egy meditációs foglalkozás élményeit osztotta meg a partnerével.. tökéletes volt a fíling. ;-)

9_21.jpg

18_5.jpg

19_1.jpg

Írhatnék Madalról, hogy ki is volt, de azt hiszem, a szellemiség átjön úgy is, ha úgy térünk be hozzájuk, hogy ezeket az infókat nem is tudjuk. Ezzel pedig azt hiszem, át is adtam az üzenetet: menjetek, élvezzétek az ételeiket és hangulatot. :D Vissza fogtok térni máskor is hozzájuk!

20_2.jpg

- KockacZukor -

Elérhetőség:

https://www.facebook.com/madalfood/

http://madalfood.hu/

1054 Budapest Alkotmány u 4.

süti beállítások módosítása