Kókusztejes, parmezános karfiolleves – lépésekben

Nem adattam be magamnak az influenza elleni oltást, mert soha nem voltam influenzás, a szervezetem erős. Citromos vízzel kezdem a napot, iszom és eszem egészségesen, felöltözöm melegen. Úgy gondoltam, én nem betegedhetek meg. Arra viszont nem számítottam, hogy a munkahelyen ketten is egész nap köhécselnek, és máshol is torokfájósok vesznek körül. Egyik napról a másikra gyengültem le. Két napja pedig a plédem melege áll a lelkemhez legközelebb. Azért a meleg ízletes leves is nagyon jól esik.

kokusztejes_parmezanos_karalabeleves_kesz-600.jpgFotók: KockacZukor

Hozzávalók:

  • 2 marék Gyermelyi kagylótészta
  • 2 dl kókusztej
  • 1 fej karfiol
  • 2 kis vöröshagyma
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 1 db paradicsom
  • parmezán
  • 3-4 ek olívaolaj
  • bors

Elkészítés:

1-600_13.jpg

2-600_10.jpg

A tésztát kifőzzük.

4-600_11.jpg

A karfiolt rózsáira szedve, a hagymát, paradicsomot és fokhagymát megtisztítva és nagyobb darabokra vágva sütőpapírra rakunk, olívaolajjal meglocsolva, fűszerezve betesszük az előmelegített sütőbe és puhára, finoman pirultra sütjük.

3-600_11.jpg

A zöldségeket sülés után egy lábosban pürésítjük.

5-600_11.jpg

Egy liter vizet adunk hozzá, felforraljuk, majd hozzáöntjük a kókusztejet is. Keverünk hozzá 3-4 evőkanál reszelt parmezánt, és fűszerezzük, amennyiben ezt még kell.

6-600_9.jpg

Tésztával, parmezánnal megszórva tálaljuk az ízletes levest.

Imádom!

kokusztejes_parmezanos_karalabeleves_kesz-600.jpg

Jó étvágyat!

Készítsünk együtt sült halszeleteket gombás, parmezános tésztával!

- KockacZukor -

süti beállítások módosítása