Articsókás, sonkás, baconos vacsi - lépésekben

Mióta megszületett a kisfiam, és itthon vagyok vele, a nap nagy része tutujgatásból áll, ami azt jelenti, hogy a gyerek matrica módjára hozzám van nőve. Vagyis nyolc kezű polip kéne legyek, hogy minden gyereken túli feladatot ellássak. Amikor végre van egy cseppnyi időm, irány a konyha, és készítek valami isteni ízletes kaját. Volt itthon bacon és articsóka, így egy olaszos vacsi készült ma.

190909-6-2.jpg

Fotók: KockacZukor

Hozzávalók:

  • 160 g Gyermelyi VitaPasta szarvacska tészta
  • 2 Gyermelyi tojás sárgája
  • 1 üveg olajos articsóka
  • 100 g kockázott bacon
  • 100 g csirkemell sonka
  • 2 dl tejszín (LM)
  • reszelt sajt tetszés szerint
  • 1 tyúkhúsleves kocka
  • fél csípős leves kocka
  • 2 ek almaecet
  • 2 ek vaj
  • bors

Elkészítés:

190909-2-2.jpg

A tésztát kifőzzük.

A vajon a bacont megpirítottam, majd hozzáadtam a csíkozott csirkemell sonkát. Az articsókát is kisebb darabokra vágtam, és azt is a serpenyőbe raktam.

190909-1-2.jpg

190909-4-2.jpg

A tejszínt összekevertem a két tojás sárgájával, majd az articsókás, baconos keverékhez adtam.

190909-3-2.jpg

Fűszereztem a leveskockákkal, ecettel, sóval, borssal, majd a megfőtt tésztával is összeforgattam. Sajttal gazdagon megrakva tálaltam.

190909-5-2.jpg

Jó étvágyat!

190909-6-2.jpg

Isteni lett a csicseris krémlevesem is. Készítsd el Te is!

https://masteszta.blog.hu/2018/12/26/csicseris_kremleves_tesztaval

- KockacZukor -

süti beállítások módosítása