Húsos rúd - lépésekben

Mostanában visszatértem a hagyományos receptekhez, amikhez nem kell különleges, nehezen beszerezhető hozzávaló, vagyis amiket a lerabolt boltokban is be tudok szerezni. Most egy gombás, sertéshúsos, sajtos, sonkás, tojásos töltelékkel megrakott rudat hoztam nektek. Illatos, laktató, és nem túl drága.

200324-2.jpg

Fotók: KockacZukor

Hozzávalók:

  • 7 db Gyermelyi tojás
  • 1 db leveles tészta
  • 6-9 szelet sonka
  • 6-9 szelet sajt
  • 250 g sertés darált hús
  • 1 db vöröshagyma
  • húsfűszer
  • 3 ek étolaj
  • 150 g gomba
  • 2 ek barbecue szósz

Elkészítés:

Egy serpenyőben étolajon dinszteltem a kockázott hagymát, majd hozzáadtam a darált sertéshúst, és fehéredésig főztem.

200324-elso-2.jpg

Megszórtam húsfűszerrel, és a kockázott gombát is hozzákevertem. Ráütöttem két tojást, és összekevertem a gombás hússal.

200324-masodik-2.jpg

Öt darab tojást keményre főztem.

Kiterítettem egy leveles tészta lapot, és rákentem a barbecue szószt.

200324-harmad-2.jpg

Sorbaraktam rajta a sonkaszeleteket, majd a sajtszeleteket.

200324-negyed-2.jpg

200324-otodik-2.jpg

Ezután a gombás darált húst egyengettem szét rajta.

200324-hatodik-2.jpg

A közepén egy vonalban egymás után elhelyeztem a tojásokat, majd a sütőpapír segítségével a tészta két oldalával beborítottam a tojásokat.

200324-hetedik-2.jpg

A széleket összenyomkodtam, és késsel csíkokat húztam a tetejére, körülbelül a szeletek szélességében.

Egy tepsibe raktam a töltött rudat, és készre sütöttem.

200324-nyolcadik-2.jpg

Jó étvágyat!

Egy másik szuper javaslatom ebédre a tojásos hagymakrém leves kolbász chipsszel. Készítsd el még a héten!

- KockacZukor -

süti beállítások módosítása