Cukkini pizzácskák

Már nagyon régen szerettem volna kipróbálni a SUP-ot. A nyári pihenés alatt végre sikerült is, és mindössze egyetlen lila foltot szereztem. :) Ez sem vette el a kedvem, sőt, ha lehetőségem adódik, ismét deszkára állok. Annyit voltam a vízen, hogy csak miután szárazföldre léptem, vettem észre, hogy korog a gyomrom. Vagyis egy nagyon gyors, de finom ételt kellett készítenem.

200809-2.jpg

Fotó: KockacZukor

Hozzávalók:

  • 1 db Gyermelyi tojás
  • 2 cukkini
  • reszelt parmezán
  • szeletelt kolbász
  • szeletelt savanyú uborka
  • 2 ek pizzafűszer

Elkészítés:

A cukkiniket megmostam, és vastagabb szeletekre szeltem. Egymás mellé helyeztem őket egy zsírpapírral bélelt tepsiben, és egy tojással megkentem mindnek a tetejét. Ezután megszórtam őket pizzafűszerrel, és reszelt parmezánnal, raktam mindre kolbász szeleteket, és savanyú uborka-szeleteket. Előmelegített sütőben készre sütöttem.

Jó étvágyat!

Készíts egy szuper jó curry szószos tésztát is, húsgolyókkal!

- KockacZukor -

süti beállítások módosítása