Bellozzo

Soha nem gondoltam volna, hogy eddigi életem legjobb paradicsomlevesét egy fém tálcán viszem majd az asztalomhoz, és egy papírpohárból kanalazom ki. A Bellozzo-ban, az Oktogonon valami fenomenálisan isteni paradicsomleves készül. Ott van benne tényleg a paradicsom! Mennyei!

7_21.jpg

Miközben a levest fújkáltam, már a nutellás, mascarponés calzone szemezett velem... A tésztája már ránézésre ropogós volt, a nutella és mascarpone keverékének gondolata hipnotizált... és amikor beleharaptam, nem csalódtam. Sőt. Pont annyi volt benne az édesség, amennyi kellett, a mascarpone selymessé tette az ízeket. Imádtam!

3_36.jpg

4_36.jpg

A Bellozzo belső terén kicsit elgondolkodtam, mert megkapó a kék és fehér csempe az összekaristolt, megkopott tükrökkel és képekkel. Nagyon bátor, mert a kék-fehér csempe-tükör kombó egészen más helyiséget is eszünkbe juttathatna, de aztán mégse... izgalmas ez az indusztriál stílus.

5_31.jpg

1_43.jpg

14_9.jpg

10_19.jpg

A kiszolgálás segítőkész, mosolygós és gyors, az árak korrektek, az olasz tészta és pizza kínálat gazdag. Már többször mentem el a hely mellett, mindig tele volt. Örülök, hogy végre bejutottam, ehettem náluk is. Azt hiszem sokszor visszatérek majd hozzájuk, jól éreztem magam a vagány környezetben, az étel pedig kiváló volt.

Elérhetőség:

www.bellozzo.hu

1066 Budapest, Oktogon 1.

- KockacZukor -

   

süti beállítások módosítása