Gazdag reggeli – lépésekben

Számomra a reggeli mindig két részből áll. A sós rész általában a tükörtojást, a rántottát jelenti, az édes pedig egy pirítóst sajtkrémmel és édesanyám valamelyik finom lekvárjával. Ha van időm – leginkább hétvégén – akkor viszont készítek gazdagabb étket is, mint ezt a cukorborsós, csirkemelles, uborkás frittatat.

190731-5-2_1.jpgFotók: KockacZukor

Hozzávalók:

  • 5 db Gyermelyi tojás
  • 80 g csirkemell
  • 3 ek olívaolaj
  • 4 ek cukorborsó
  • 5-6 közepes savanyú uborka
  • 1 fej vöröshagyma
  • 1 dl tej

Elkészítés:

A hagymát olívaolajon megdinszteltem.

190731-1-2_1.jpg

A csirkemellet apró kockákra vágtam, és a hagymán addig sütöttem, amíg kifehéredett. Sóztam, fűszereztem.

190731-3-2_1.jpg

Hozzáadtam a cukorborsót és az apróra vágott savanyú uborkát.

190731-4-2_1.jpg

A tojást a tejjel kevertem fel.

190731-2-2_1.jpg

A tejes, tojásos keveréket a zöldséges húshoz öntöttem. A lángot kicsire vettem, fedőt tettem a serpenyő tetejére, és lassan kifőztem, megsütöttem a frittatát.

190731-5-2_2.jpg

Jó étvágyat!

Készíts velünk kelbimbós, tarjás rakott tésztát is!

- KockacZukor -

süti beállítások módosítása