Rakott cukkinis, padlizsános – lépésekben

Már második alkalommal történik meg velem pár hónapon belül, hogy nem indul el a kocsim. Először kijöttek egy autószerelő műhelyből, és töltöttek az aksimon. Azt mondták, hogy ha ez még egyszer megtörténik, akkor vehetek újat.. Hát ennek is eljött az ideje. Mérges voltam. Nagyon mérges. Ilyenkor irány a konyha feszültséget levezetni. A tűzhely mellett, békésen kavargatva az éppen készülő finomságot, mindig megnyugszom. Nem volt ez most sem másként. A bosszúságom elszállt, mire a frissen sülő étel illatát megéreztem.

190808-3-2.jpg

Fotók: KockacZukor

Hozzávalók:

  • 4 db Gyermelyi tojás
  • 2 kis doboz (LM) tejföl
  • bors
  • tetszőleges szárított zöld fűszerek
  • 2 kis cukkini
  • 1 kis padlizsán
  • 2x100 g metélőhagymás/ füstölt sajtkrém
  • 1 marék –tetszőleges -reszelt sajt
  • 150 g tetszőleges csirke-, pulyka szeletelt sonka
  • 1 ek margarin

190808-1-2.jpg

Elkészítés:

A tojásokat a tejföllel és fűszerekkel összekevertem, majd hozzáadtam a sajtkrémet is. A padlizsánt és cukkiniket szeleteltem. A sonkát apróra vágtam. Egy tűzálló tálat vajjal kikentem, majd elkezdtem rétegezni a padlizsánt, illetve cukkinit, a tejfölös sajtrémet és a csirkét.

190808-2-2.jpg

A tetejét megszórtam sajttal, majd előmelegített sütőben készre sütöttem.

190808-3-2_1.jpg

Jó étvágyat!

Ó de jó is volt a paradicsomos, humuszos, csirkés masni amit nemrég elkészítettem. Kóstold meg te is!

- KockacZukor -

süti beállítások módosítása