Kesudiókrémes tarka tészta – videó blog

A kisbabám pár héten belül megérkezik, és az utóbbi időben az étvágyam nem az ételek kapcsán, hanem a mesék kapcsán jött meg. :D Ugyan a gyerkőc mesét nézni csak évek után fog, nekem most olyan jól esnek ezek a szépségesen megrajzolt történetek. Persze a tányérnyi ételt azért néha beviszem a tv elé is.. :D :D

190724-2_2.jpg

Fotó: KockacZukor

VIDEÓ

Hozzávalók:

  • 180 g Gyermelyi VitaPasta szarvacsaka tészta
  • 100 g natúr kesudió
  • 1 dl víz
  • 3 ek olívaolaj
  • 1 fej vöröshagyma
  • 1 étkezési paprika
  • 1 piros színű paprika
  • 3 egész fokhagyma
  • 1 tk őrölt római kömény
  • 1 dl paradicsom püré
  • 1 tk őrölt piros paprika
  • fél tk chipote füstölt chili pehely
  • 3 ek friss citromlé

Elkészítés:

Három egész fokhagyma tetejét levágtam, és alufóliába tettem, meglocsoltam egy kis olívaolajjal, az alufóliát lezártam, majd sütőben puhára sütöttem. A tésztát kifőztem. A kesudiót a vízzel össze turmixoltam egy konyhagép segítségével. A hagymát és a paprikát vékony, de még roppanós szeletekre vágtam, majd olívaolajon megdinszteltem, átsütöttem. Hozzáadtam a héjában sült fokhagymát, természetesen a héjából kiszedve, szinte krémes állagúan. Adtam hozzá egy kis köményt, paradicsom pürét, pirospaprikát, füstölt chilit, három evőkanál citromlevet és a kesudió krémet, sót. A tészta főzőlevéből öntöttem hozzá annyit, hogy krémesre tudtam keverni az eddigi mindent. A folyamat végén a tésztát is hozzá forgattam.

Jó étvágyat!

Készíts velünk egészséges túrós pogit is. A videónk ebben is segíteni fog neked.

-KockacZukor-

süti beállítások módosítása